3 Ιουλίου 2013

Μην τρελαίνεσαι, μανούλα!



Από τη maranda
(δασκάλα, xorevountapontikia.blogspot.gr)

Αγαπητή μαμά,
με αφορμή την έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών θα ήθελα να σου ζητήσω τα εξής:

● Μην γκρινιάζεις που ξυπνάω αργά! Ξεχνάς πόσο έχω κουραστεί όλο τον χειμώνα;

● Δείξε λίγη κατανόηση για την κατάσταση που επικρατεί στο δωμάτιό μου. Εσύ μπορεί να το βλέ­­πεις σαν χάος, αλλά εγώ δε θέλω να χαλάσω το πεδίο δράσης που έστησα για τα παι­χνί­δια μου χτες ώς αργά. Αν κοιτάξεις καλύτερα, θα το δεις: Υπάρχει μια ιστορία εκεί! Θέλεις να σου την πω;

● Δε χρειάζεται να μου θυμίζεις ότι μου αγόρασες πέντε λογοτεχνικά βιβλία που πρέπει να δια­βά­σω στις διακοπές. Σκέψου μήπως είναι προτιμότερο να ζήσω κι εγώ κάποιες πε­ρι­πέ­τει­ες παρά να δια­βάζω μόνο γι’ αυτές. Όταν νιώσω την επιθυμία να διαβάσω, θα το κάνω ε­πει­δή μ’ ευχαριστεί και ό­χι γιατί πρέπει.

● Μην επιμένεις να παρακολουθήσω μαθήματα το καλοκαίρι. Δε χρειάζομαι κι άλλες δε­ξι­ό­τη­τες, χρόνο για παιχνίδι χρειάζομαι!

● Πάρ’ το απόφαση: Θα πέσω μερικές φορές απ’ το ποδήλατο. Και θα γρατζουνιστώ στους θά­­μνους. Δεν είναι λόγος αυτός να μη βγαίνω για παιχνίδι. Δεν μπορείς να με προστατεύεις α­πό όλους τους κινδύνους. Μου έχεις μάθει όλα τα σημαντικά πράγματα για την ασφάλειά μου. Προσέχω, στ’ αλήθεια!

● Μην επιμένεις να αλλάζω ρούχα δεκαπέντε φορές τη μέρα. Όταν παίζω δε μ’ απασχολεί η κα­θα­­ρι­ό­τη­τα των ρούχων μου.

● Άσε με να τσακωθώ με τ’ αδέρφια μου. Σου υπόσχομαι ότι κι αυτό είναι μέρος του παι­χνι­διού μας και δε χρειάζεται ν’ ανησυχείς.

● Μην επιμένεις να φάω μπάμιες! Τρώω ένα σωρό λαχανικά και φρούτα. Δεν έχω δικαίωμα κι εγώ να μη μου αρέσει κάτι;

● Όταν πάω στην κατασκήνωση, μη μου τηλεφωνείς πέντε φορές τη μέρα. Χρειάζομαι χρόνο με ά­τομα της ηλικίας μου. Μην ανησυχείς τόσο, αν μ’ απασχολεί κάτι θα είσαι η πρώτη που θα το μά­θεις.

Με αγάπη, το τέκνο σου

ΥΓ. Το ξέρεις ότι σ’ αγαπώ, έτσι δεν είναι;

ΠΗΓΗ: xorevountapontikia.blogspot.gr (03.07.2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου